Excellent service does not just happen by itself. Best-in-class companies worldwide use concepts that have established themselves under the label “service excellence.” The edited volume “Market Leader Through Service Excellence – World-Class Approaches to Managing Excellent Services” is dedicated to the essential question of how service excellence is implemented and lived by and in successful companies. The structure of the book is based on the model of service excellence as it is anchored in the ISO standard 23592:2021. To this end, proven experts from various industries present best practices demonstrating successful ways to implement service excellence.
With contributions from
Ferri Abolhassan, Björn Becker, Sabine Börnsen, Philippe Clarinval, Svenja Daniel, Matthias Gouthier, Enrico Jensch, Juliane Köninger, Michael Moritz, Christian Polenz, Matthias Raquet, Christopher Rastin, Carsten K. Rath and Kristina Rodig.
Dieser englischsprachige State-of-the-Art-Band zu Service Excellence vereint Wissenschaft und Praxis, große Ideen und konkrete Anwendungsempfehlungen. Der Band spricht mit seinen anschaulichen Beispielen aus der unternehmerischen Praxis alle Top Service Professionals an.
Der Aufbau des Buches orientiert sich am Modell der Service Excellence, wie es in der ISO-Norm 23592:2021 verankert ist. Dazu stellen ausgewiesene Expertinnen und Experten aus verschiedenen Branchen Best Practices vor, die erfolgreiche Wege zur Umsetzung von Service Excellence aufzeigen.
Mit Beiträgen von
Ferri Abolhassan, Björn Becker, Sabine Börnsen, Philippe Clarinval, Svenja Daniel, Matthias Gouthier, Enrico Jensch, Juliane Köninger, Michael Moritz, Christian Polenz, Matthias Raquet, Christopher Rastin, Carsten K. Rath und Kristina Rodig.