Journal of Service Management Research (SMR)

Nomos, 9. volume, 2025
4 issues per year
ISSN 2511-8676
ISSN 2511-8676
Print subscription incl. online access for individual users
€219.00
plus distribution costs national / international: €20.00 / €36.00
Available
Print subscription incl. online access for companies/institutions
€399.00
plus distribution costs national / international: €20.00 / €36.00
Available
Digital subscription (E-Only) for individual users
€219.00
Available
Digital subscription (E-Only) for companies/institutions
€399.00
Available
Prices include VAT. Depending on the delivery address, VAT may vary at checkout.
Unfortunately, journals cannot be ordered outside DE and CH at the moment. Please order by e-mail to service@nomos-shop.de, stating the magazine and the abotype as well as your contact details.
Termination 6 weeks to the end of the calendar year
Description

Kurzcharakteristik:

DasJournal of Service Management Research (SMR) ist ein Forum für den akademischen Dialog zwischen Forschenden aus verschiedenen wirtschaftswissenschaftlichen Disziplinen mit dem Schwerpunkt Dienstleistungen. SMR richtet sich dabei an eine internationale Forschungscommunity.

Die Zeitschrift bietet kritische Darstellungen zu den neuesten Entwicklungen in den zentralen Bereichen der Dienstleistungsforschung. SMR verfolgt dabei ausdrücklich eine interdisziplinäre Forschungsagenda. Veröffentlicht werden Beiträge, die wirtschaftswissenschaftliche Themen zur Dienstleistungsforschung umfassend diskutieren. Beiträge aus anderen Fachdisziplinen als dem Management – Ingenieurswissenschaften, Psychologie, Volkswirtschafslehre – sind ausdrücklich erwünscht, sofern sie ökonomische Themen adressieren.

Zielgruppen:

Betriebswirtschaft (insb. Dienstleistungsmanagement, Dienstleistungsmarketing, Logistik, HRM) , Volkswirtschaft, Psychologie (Wirtschaftspsychologie, Arbeits- und Sozialpsychologie), Engl. Business (Service Research, Retailing, HRM), Economics, Psychology (Business Psychology, Work and Organisational Psychology)

Themengebiete:

Human Resource Management, Customer Service, Markets, Job Performance, Labor and Service, Risk, B2B, Sustainability

Bibliographical data
Bibliographical data
ISSN 2511-8676
Year of Publication 2025
Publisher Nomos
Language alle
Copyright Year 2025
Medium Journal
Frequency of publication 4 issues per year
Notice of Cancellation Termination 6 weeks to the end of the calendar year
Product safety information

Manufacturer of products offered under GPSR

Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG
Waldseestraße 3 - 5
76530 Baden-Baden, Germany

service@nomos.de
www.nomos.de

© 2025 Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG