Journal of Competences, Strategy & Management

Hampp, 1. Auflage 2019, 167 Seiten
22,80 €
Lieferbar
ISBN 978-3-95710-239-3
Preisangaben inkl. MwSt. Abhängig von der Lieferadresse kann die MwSt. an der Kasse variieren.
Details
Editorial
Martin Gersch, Janina Sundermeier: Understanding (Digital) Transformation
Research Articles
Tobias Riasanow, David Soto Setzke, Markus Böhm, Helmut Krcmar: Clarifying the Notion of Digital Transformation: A Transdisciplinary Review of Literature
Michael Hartmann, Matthias Wenzel: Understanding Market Transformation: How Firms Create Customer Demand
Andre Hanelt, Daniel Leonhardt, Björn Hildebrandt, Everlin Piccinini, Lutz M. Kolbe: Pushing and Pulling – Digital Business Model Innovation and Dynamic Capabilities
Christian Hackober, Carolin Bock, Mattias Malki: Digital Transformation of Large Corporates: Corporate Venture Capital and Startup Collaborations of German DAX 30 Corporates
Martin Rost, Eva Sonnenmoser, Birgit Renzl: Social Networking: The Crucial Role of R&D Middle Managers in Facilitating Ambidexterity and Coping with Digital Transformation
Frithiof Svenson, Jörg Freiling: Symbolic Interactionism as a Methodology for Process Organization Studies: Grounding the Enactment of Competences in Organizational Life
Weitere Informationen
Weitere Informationen
Auflage 1
ISBN 978-3-95710-239-3
Untertitel Volume 10
Erscheinungsdatum 01.04.2019
Erscheinungsjahr 2019
Verlag Hampp
Ausgabeart Softcover
Sprache englisch
Seiten 167
Copyright Jahr 2019
Medium Buch
Produkttyp Wissenschaftsliteratur
© 2024 Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG