Journal of Competences, Strategy & Management

Volume 10
Hampp, 1. Auflage 2019, 167 Seiten
Buch
22,80 €
Lieferbar
ISBN 978-3-95710-239-3
Preisangaben inkl. MwSt. Abhängig von der Lieferadresse kann die MwSt. an der Kasse variieren.
Beschreibung
Editorial
Martin Gersch, Janina Sundermeier: Understanding (Digital) Transformation
Research Articles
Tobias Riasanow, David Soto Setzke, Markus Böhm, Helmut Krcmar: Clarifying the Notion of Digital Transformation: A Transdisciplinary Review of Literature
Michael Hartmann, Matthias Wenzel: Understanding Market Transformation: How Firms Create Customer Demand
Andre Hanelt, Daniel Leonhardt, Björn Hildebrandt, Everlin Piccinini, Lutz M. Kolbe: Pushing and Pulling – Digital Business Model Innovation and Dynamic Capabilities
Christian Hackober, Carolin Bock, Mattias Malki: Digital Transformation of Large Corporates: Corporate Venture Capital and Startup Collaborations of German DAX 30 Corporates
Martin Rost, Eva Sonnenmoser, Birgit Renzl: Social Networking: The Crucial Role of R&D Middle Managers in Facilitating Ambidexterity and Coping with Digital Transformation
Frithiof Svenson, Jörg Freiling: Symbolic Interactionism as a Methodology for Process Organization Studies: Grounding the Enactment of Competences in Organizational Life
Bibliografische Angaben
Bibliografische Angaben
Auflage 1
ISBN 978-3-95710-239-3
Untertitel Volume 10
Erscheinungsdatum 01.04.2019
Erscheinungsjahr 2019
Verlag Hampp
Ausgabeart Softcover
Sprache englisch
Seiten 167
Copyright Jahr 2019
Medium Buch
Produkttyp Wissenschaftsliteratur
Produktsicherheit

Hersteller der hier angebotenen Produkte gemäß GPSR

Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG
Waldseestraße 3 - 5
76530 Baden-Baden, Deutschland

service@nomos.de
www.nomos.de

© 2025 Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG