Market Leader Through Service Excellence

World-Class Approaches to Managing Excellent Services
Herausgegeben von Prof. Dr. Matthias Gouthier
Nomos, 1. Auflage 2023, 237 Seiten
Buch
54,00 €
ISBN 978-3-8487-7520-0
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eBook
54,00 €
ISBN 978-3-7489-3370-0
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Beschreibung
Dieser englischsprachige State-of-the-Art-Band zu Service Excellence vereint Wissenschaft und Praxis, große Ideen und konkrete Anwendungsempfehlungen. Der Band spricht mit seinen anschaulichen Beispielen aus der unternehmerischen Praxis alle Top Service Professionals an.
Der Aufbau des Buches orientiert sich am Modell der Service Excellence, wie es in der ISO-Norm 23592:2021 verankert ist. Dazu stellen ausgewiesene Expertinnen und Experten aus verschiedenen Branchen Best Practices vor, die erfolgreiche Wege zur Umsetzung von Service Excellence aufzeigen.
Mit Beiträgen von
Ferri Abolhassan, Björn Becker, Sabine Börnsen, Philippe Clarinval, Svenja Daniel, Matthias Gouthier, Enrico Jensch, Juliane Köninger, Michael Moritz, Christian Polenz, Matthias Raquet, Christopher Rastin, Carsten K. Rath und Kristina Rodig.
Bibliografische Angaben
Bibliografische Angaben
Auflage 1
ISBN 978-3-8487-7520-0
Untertitel World-Class Approaches to Managing Excellent Services
Erscheinungsdatum 13.01.2023
Erscheinungsjahr 2023
Verlag Nomos
Ausgabeart Softcover
Sprache englisch
Seiten 237
Copyright Jahr 2023
Medium Buch
Produkttyp Wissenschaftsliteratur
Rezensionen
»On the journey to create ‘customers for life’, nothing is more endearing than exceptional service experiences. In ‘Market Leader Through Service Excellence’, Dr. Gouthier provides both the inspiration and playbook to help leaders convert service excellence from worthy aspiration into operational reality.«
Wayne Simmons, Customer Experience Leader at Bayer Pharmaceuticals, and member
of the Customer Experience Professionals Association (CXPA) board of directors

»Matthias Gouthier describes in this book the new global service excellence standard with many business examples that inspire readers to start or continue their service excellence journey. A must-read work for every top-service professional.«
Dr. Jean-Pierre Thomassen, Chairman, Dutch Service Excellence Foundation

»A very nice treatment of topical, yet still somewhat unstructured domain of service excellence.
I found the detailed coverage of key aspects particularly useful.«

Tuulia Timonen, Head of PSC Service Excellence, Posti Group

»I loved reading ‘Market Leader Through Service Excellence!’ It is packed with great ideas and practical advice, and I wholeheartedly recommend it to anyone who wants to embark on a journey towards service excellence!«
Professor Jochen Wirtz, Vice Dean MBA Programmes, National University of Singapore
Zusatzmaterial
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